Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av Lovisa - 1 augusti 2014 21:48

Hejsan svejsan!

Jag har inget att göra så jag tänkte
skriva ett litet inlägg om lille brorsor.
Jag vet inte om ni har en lillebrorsa som är som min men jag kommer skriva det här inlägget ändå!

Jag har funderat på en sak...
Om det finns någon som har en lillebrorsa som är ungefär som min.
Min lillebrorsa är typ den mest mammiga brorsan man kan ha.
Om jag vill shoppa eller något sånt med mamma så ska han alltid börja gråta och säga att han också vill följa med.
Det finns massa andra grejer som oxå är irriterande t.ex om jag vill spela fotboll eller något annat med honom så ska han bara sitta och spela.
(Han är värsta data nörden)
Men jag vet inte riktigt varför jag skrev det här inlägget men jag kände att jag kanske kunde fråga er som läser
det här om ni har en brorsa som är
lite lik min så jag
kan få veta om det är någon som
oxå har en brorsa som är lite
lik min.

" även om man hatar dem ibland så älskar man dem innerst inne "

Hoppas ni har det bra!

Av Lovisa - 1 augusti 2014 20:26

Hej alla!

Inatt är sista natten här i huset och imorn drar vi till Monaco!!
Det ska bli jätte kul!
Vi kommer bo i Monaco i en natt och sedan drar vi till Italien och sover där i en natt.
I Monaco kommer vi bo på ett jätte fint hotell med pool och i Italien ett litet hotell utan pool men det ligger typ på stranden.
Det ska bli jätte kul för jag har inte varit i Italien eller Monaco.

Hoppas ni har det bra!
Och glöm inte att följa mig på insta: looviissa_

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards