Direktlänk till inlägg 7 augusti 2014

Dagen

Av Lovisa - 7 augusti 2014 12:14

Hej alla!!

Just nu lyssnar jag på poka mig av i just want to be cool med mina brorsor.
Haha, den är jätte bra! Har blivit helt galen i I just want to be cool!
Innan lyssnade vi på #självis och den är oxå skit bra!! Men vi har byggt en jätte niceig koja dom vi ska sova i inatt! Haha lite wierd men ändå fett kul!!
Snart ska jag och de andra gå till centrum och äta och gå till biblioteket.. (Skit tråkigt)
Men behöver en bok att läsa..
Om ni gillar min blogg glöm inte att
Sprida den till era kompisar!!

Ha det bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 29 oktober 2014 21:41

Hejj!! Jag har inte hunnit bloggat någonting eftersom det är skola, träningar och har helt enkelt inte hunnit med. Nu ligger jag i min nybäddade säng och skriver. Jag har fått ett nytt skrivbord och stol. Jag tyckte mitt rum inte va så roligt om...

Av Lovisa - 30 september 2014 20:45

Hade träning för ungefär 20 minuter sen och det var jätte kul! Det var fotbolls tränong helt enkelt ovh vi gjorde tre olika övningar men det var inte så intressanta övningar. Hade två kompisar hemma hos kig igår och vi tog lite snygga bilder ute på...

Av Lovisa - 28 augusti 2014 17:16

Hej allihopa! Jag ligger nu i mammas säng och chillar. jag har inte bloggat på ett litet tag så nu äntligen har jag tid att blogga lite. Ibland gillar jag att vara sjuk för man får ta det lungt och så men just idag är jag inte alls glad över att ...

Av Lovisa - 24 augusti 2014 09:47

Det här är för dej som inte följer mig på instagram! Jag har många instagram konton och ni kan följa 3 av dem! De heter fooovisa, livelifelikelollo och foooer4ever__ om ni skulle vara snälla och vilja följa dem så gå in och kolla dem! ...

Av Lovisa - 23 augusti 2014 22:40


Ja vad ska man säga om 2 stora kassar från h&m, en lagerhouse påse, tgr påse och någon annan butik jag glömde vad den heter. Idag shoppade vi "lite" i centrum. De va jag och min bonus mamma och bonus syrra! Det låter inte mycket men tro mig det var m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards