Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Lovisa - 29 oktober 2014 21:41

Hejj!!

Jag har inte hunnit bloggat någonting eftersom det är skola, träningar och har helt enkelt inte hunnit med.
Nu ligger jag i min nybäddade säng och skriver. Jag har fått ett nytt skrivbord och stol. Jag tyckte mitt rum inte va så roligt om man säger så..!!! Men nu är det finare med ett vitt skrivbord och en ny snyggare stol. Innan hade jag ett skrivbord i någon grå liknande färg men lämnade att jag behövde ett vitt så jag fick min bonus stora syrras gamla skrivbord. Det är supersnyggt!
Vi går över till gårdagen..!!

Vi var i Täby c och shoppade jag köpte kamera tillbehör om ni vill veta vad det var så köpte jag ett minneskort som kan filma i 8 timmar, ett litet stativ och en kameraväska som rymmer laddare, kamera och stativ, perfekt!
Jag köpte oxå ett par byxor ni vet sånna som alla har nu..!! Sicksackiga grå blå gröna köpte jag!! (De snyggaste)

Det ska bli mer uppdatering nu jag lovar!

[Bild]

[Bild]

Det är bilder på några plastväxter jag köpte idag och mitt skrivbord..!!!
PS. Förlåt för dålig bild.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards